maanantai 13. syyskuuta 2010

Thingssss.

Jou, kuvia ette saa vieläkään, koska landella netti on luonnollisesti hyvinkin hidas eikä suostu mun kuvia tänne latailemaan! :( MUTTA mulla on ehkä ratkaisu asiaan, JOS Ida suostuu yhteistyöhön! ;) (En oo vielä muistanu kertoo sille sen tulevasta työrupeamasta! :D)

Mutta viimepäivien tekemisistä voisin kertoo pelkän tekstin avulla, booooring! Perjantaina oltiin Dave-isin kanssa kattomassa tyttöjen (Hannah ja Meghan) lauluesitystä jossain kaupungin ulkopuolella. No, voitte toki itse päätellä esityksen tason kun siellä lavalla hillu epämääränen määrä(?) 6-13 vuotiaita muksuja ja hoilotti sen minkä pysty! :D Kaunista, kerrassaaan kaunista. Sitten tultiin kiireellä kotiin nukkuun, koska aamulla odotti KOSKENLASKU!!
 wuhu. Olin niin innoissani siitä että en muistanu ees jännittää koko hommaa. Sitten kun päästiin itse pelipaikalle ja alettiin pukeen märkäpukuja ja muita varusteita ja pienen koulutuksen jälkeen alko mieletön jännitys! Hui, en oikeestaan osannut aikasemmin odottaa siltä mitään koska ei ollu mitään faktoja siitä touhusta. Mutta siis homma meni niin, että 7 hengen porukoissa mentiin isojen kumiveneiden REUNOILLE istuun ja sitten melottiin kun pääjehu käski ja oli pirun hauskaa! Host-isä tottakai laitto mut istuun sinne kärkeen ja kohtaan kaikki pelottavat aallot ekana, mutta mä selvisin :D Mä tosiaan varottelin hosteja, että mä oon luultavasti eka joka lentää veneestä, mutta en lentänytkään! Proud! Pari Rotary-ukkoo oli kuulemma pudonnut, mutta onneks kaverit autto takasin veneeseen! :) Ja kivointa tässä on se, että pääsen luultavasti keväällä kokeen koko homman uusiks JEE!

Sunnuntai oli tylsäily-päivä eikä tehty oikeestaan mitään, paitsi sitten räjähti pankki ja Spencer (seuraavan perheen poika) lähetti mulle viestin ja pyysi mua mukaansa yhteen mestaan, mitä en kerro vielä!!! :D Se oli hupaisaa, kerron paikan vasta sitten kun Äiti, Isi ja Ida on saanu mun ekan KIRJEEN täältä, jossa kerron sen illan tapahtumista... Kutkuttavaa eikö? ;P Mutta se oli MUN mielestä jotenkin niin hupaisa homma, jotain niin epätavallista ja epä mua, että nauratti, mutta lähdin epäluuloista huolimatta messiin, koska meijät koulutettiin lähteen joka hommaan mukaan! Huh.

Tänään oli taas sitä ah-niin-ihanaa koulua ja surprise surprise mulla vaihtu taas kerran lukkari. Tälläkertaa mut tiputettiin pois Leadership kurssilta suuren oppilasmäärän ja bla bla bla syiden takia ja tilalle tuli valokuvausta yms säätöä.

Onneks huomenna on tiistai ja pääsen taas illalla tapaan mun Rotary kamuja! Ne kokouksen on  niin hauskoja, että oikeesti ne on mun lempi tapahtumia viikolla ja odotan niitä aina innolla! :D

Olipas siinä tekstiä, mutta seuraavan kerran saatte kuvia kun oon saanu kerrottua mun idean Idalle ja jos KUN se suostuu toteuttaan sen. ADIOS!

<3lla Thelma (joo toi on uusin villitys, mitä kuulen paikallisten suusta kun ne toistaa mun nimee...)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti