maanantai 8. marraskuuta 2010

I know some things you ain't told me!

   Vaihteeks hyvä päivä. Tää elämä täällä on kyllä kun vuoristorataa, tolleen niinkun tunteita ajatellen!! Viime torstaista sunnuntaihin olin melkein koko ajan huonolla tuulella, ikävöin kotiin tai olin vihanen. Eilen tuli joku ihan hyper koti-ikävä ja laukut oli jo melkein lentokentällä, mut joku maaginen magneetti piti mut täällä (ja ehkä myös mun oma lortto JULLE ;)).
   Joka toinen ajatus on, että kyllä tää vuosi on suht lyhyt aika, jos mitettii että nyt on mennyt jo melkein kolmannes tästä reissusta. Sitten on ne toiset ajatukset, mitkä laskee päiviä, että koska pääsee kotiin ja voi että kuinka pitkä aika siihen onkaan. Mä tiedän oikeestaan koko ajan jossain tuolla alitajunnassa että montako päivää on vielä jäljellä, tai ainakin about.
   Tää on taas ehkä miljoonas sadas kuudes kerta kun mainitsen (tai sitten ei?), mutta voi miten mä rakastankaan kun joku laittaa sähköpostia tai facebookissa tekstiä tai lähettää kirjeen kirjeen. Se piristää aina ja heittää hymyn naamalle! :) Tänään mm.olin saanu Ilonalta viestin facebookissa ja voi kun olin yhtä hymyä sen jälkeen! (: Kiitoksia.
   On ollut muutenkin hyvä päivä pitkästä aikaa! Ehkä siihen vaikutti se, että la-su välisenä yönä käännettiin kelloja ja tän aamunen herätys tuntu jotenkin extra myöhäseltä! Koulussakin oli ihmeen kiva päivä; matikan tunteja piristää opettajan vitsit ja sen olemus (:D), CWI:ssä katotaan hyvää leffaa, Espanjan opettaja on über mukava, kemiassa mun meksikaanit piristää aina ja hissassa on maailman hauskin opettaja(!!) sille voi nauraa aina ja kukaan opettaja ei ikinä oo noin rento. Olenpas positiivinen tänään. Tänään myös yksittäiset ihmiset koulussa joillain minimaalisen olemattomilla jutuilla piristi mun päivää. Devin, Taylor, Fransisco, Yazmin, Sinai, Machi, Chris, Allyson, Riley, Ezequiel ja muut hemmot oli mun piristäjiä tänään! :)
   Repäsin myöskin tänään sen osalta, että menin ja otin pedikyyrin itelleni! Mama oli ostanut joskus kesällä Meghanille pedikyyrin lahjaks ja tänään oli sen aika, joten päätin siinä sitten itekin ottaa sen, 2 kärpästä yhdellä iskulla. Varpaisiin tuli tollanen syvä kirkas punanen pohja ja isovarpaissa on valkoset kukat, mitkä kiinalais-nainen halus väsätä! Komiat on.
   Yks suuri ilonaihe on myös se, että torstaina ei ole koulua, koska on Veteraanien päivä. Oon niin jipoissa, mulla ei oo koulua seuraavana kolmena torstaina.
  

   Veteraanien päivänä mennään Leavenworthiin sukuloimaan. Jippiajei. Mua informoitiin myös sillä, että Leavenworthissä on kuulemma erittäin helppo kuluttaa plajon rahaa... Mua alko vähän pelottaan!! Noh, ehkä mä hillitsen itteni. TAI ostan joululahjoja, kohta on aika nekin lähettää, että joskus tulevat perille.

Loppuun vielä kysyisin, että onko teillä jotain ideoita, mistä haluaisitte, että kirjottelen. Omat ideat on aika vähissä.

Ps. Oon ollu niin jipoissa nyt, koska löysin blogin hallintapaneelista sellasen mestan, missä näkyy kuinka monta selaajaa on päivässä, viikossa ja kuukaudessa. Näkee myös, että missä maassa tätä on selattu, ym muuta jännää! :D Suomi ei ole ainoa maa missä tätä on selattu ;)

<3lla Vilma

4 kommenttia:

  1. Suomi ei oo ainoo maa eli oot ite siel selaillu tätä innoissas?;D mut olipa kiva lukee positiivista tekstiä pitkästä aikaa :) Ois kiva saada jotai tarkempaa juttua siitä perheestä missä oot tai niistä perheenjäsenistä jos se on possible :p terkuin väsynyt munda

    VastaaPoista
  2. Ihanaa Hilma ihanaa !!!!!
    Olen äärimmäisen huojentunut, kun sain lukea
    ihanan positiivisen blogi-kirjoituksesi :) <3
    Äitien sydämessä on aina pieni murheen paikka, jos omilla "pienokaisilla" on PikkuMyy-tunnelmia!
    Minä luen innolla ihan mistä aiheesta vain, mutta tietysti täältä Suomesta päin ajateltuna kiinnostaa kaikki paikalliset tavat/perinteet kaikkine omituisuuksineen (meidän mielestä). Suukkoja ja halauksia lähettää ikioma äitisi

    VastaaPoista
  3. Voin tehä joo postauksen perheestä ja sit vaikka kiitospäivästä. Päivä koulussa -postaus vois olla mielenkiintonen tehä ja lukee, mut en todellaka kehtaa räpsiä kuvia koulussa :D Mutta voin toki sanoin kuvailla sitäkin. Roosa!! tätä on selattu mm. venäjällä, virossa, kanadassa, ja jossain muualla kaukana mitä en nyt muista.

    VastaaPoista
  4. siistiä et oot palannu elävien kirjoihin! <3 hyvä sinä! ja otat todellakin sen MUN ostaman kameran sinne kouluun ja räpsit muutamat kuvat meille!

    teee ida =)

    VastaaPoista