tiistai 9. marraskuuta 2010

Velma loves American guys!!

   Tänään oli taas yks hyvä päivä niitten huonojen sijasta! :) Vaikka kuulinkin, että joudun olla liikenteessä LAUANTAI-AAMUNA ennen klo 5.30 AAMULLA!!! Todellakin mun juttu... not. How ever. Tää päivä on ollut periaatteessa sisällöltään samanlainen kuin mikä tahansa perus tiistai täällä. Aamulla herään, lähen kouluun, vedän koulupäivän rutiinilla läpi, tuun kotiin, hengaan hetken ja lähen Rotary -kokoukseen. En tiedä mitä siihen tarvitaan, mutta tänään olin onnellinen! Koulussa oli mukavaa (?), Rotary -kokouksessa oli tapansa mukaan hauskaa ja sain jopa pellenenänkin sieltä! Kiitos Doug.
   Tossa äsken Gleen jälkeen, mitä pääsin kattoon pitkästäaikaa kiitos baseballin, mietiskelin kuinka sitä tuleekaan suru puseroon ens kesänä, kun joutuu jättään tän paikan! Sunnuntaina ei ollut ihan samat ajatukset mielessä.. Mutta kun miettiin, osa opettajista on niin hauskoja ja ysttävällisiä mulle ja miten tä onkaan niin erilaista täällä, että tulee tosiaan kova paikka jättää ne hassunhauskat opettajat ja erilaiset päivät taakseen. Toi sama ajatus on tullu mulle kerran, 1 kerran aikasemmin mieleen. Halloweeninä, mietin sillon, että mitäs ens halloweeninä Suomessa, kun ei oo kaikkee sitä hulinaa ja juhlaa, niin miten ikävöinkään tänne?

Mä ja Hannah Trunk or treat -tapahtumassa.

   Aiheesta toiseen. Tohon mun otsikkoon viitaten, eli ensinnäkin a) jengi sanoo mua täällä jatkuvasti Velmaks, vaikka kuinka niille tavaan ja hoen että V-I-L-M-A, niin aina sieltä tulee se Velma... Kai sekin sitten käy. Sitten, eräs hissan tunti viime viikolla, yhtäkkiä yks jenkkifutari alko kyseleen multa jotakin musta ja SAKSASTA jonka jälkeen korjasin, että olen toki Suomesta kotosin, mutta mitä pienistä. Vastailin sitten kysymyksiin, ja viimesimpien joukossa tuli tää: Chris: "Are the guys hotter here or in Finland?" Hmm.. No tottakai vastasin, että täällä! ;) Kyllähän nää jenkki-komistukset voittaa kaikki koskin kulutetut naamat.. :D Siitäkös Chris innostu ja alko kyseleen jotain vastaavan tasosia kysymyksiä ja minäpoika vastailin. Tänään sitten kesken hissan tunnin kun kaikilla oli monisteet nenän eessä, mitä piti täytellä ja työstää niin yhtäkkiä sieltä Chrisin suunnalta kuuluu: "VELMA LOVES AMERICAN GUYS!!" Kaikki käänty kattoon mua ja ihmetteleen et mistä on kyse, mutta en alkanu hämmentään porukkaa sen enempää, vaan nostin peukun pystyyn Chrisille ja jatkettiin monisteen tekoo! ;) Saa nähä mitä se keksii huomenna, we'll see.
   Näitä positiivisia postauksia on muuten paaaljon kivempi kirjotellakin! :P

<3lla Velma

4 kommenttia:

  1. Wilma olis kyllä kieltämättä kivempi kun velma, lol :D
    noni eli vielä paremmalla syyllä otat sen kameran sinne kouluun ja otat niistä hoteista jenkkifutareista kuvia! nam nam. odotan :)

    ida

    VastaaPoista
  2. En kylä, en kyllä! :D Noloahan se olis! Eivaa, jouln jälkeen otan sen todellaki mukaa, koska photography tunneilla aletaa sillon käyttää digikameroita ja voin hyödyntää omaani! :)

    VastaaPoista
  3. oon niin Idan ehdptuksen kannalla!!!!!!!!!!

    irina

    VastaaPoista