lauantai 25. joulukuuta 2010

Hehkutusta!!

Päätin tänään että lukion jälkeen mua kutsuu Saarioisten perunalaatikko-osaston johtajuus! Tein tänään ekaa kertaa perunalaatikkoo ja siitä tuli bueno! Olin niin jipoissani kun omien epäluulojen jälkeen maistoin sitä ja se todellakin maistu samalle kun  mummon ja papan tekemä. Wou. Ja muutkin tykkäs siitä, ottivat oikein santsi kierroksen, niin ettei jääny mulle enää huomiselle! Hyvä vaan.

On myös toinen ylpeydenaihe.. Tein joulutorttuja ja eihän täällä mitään luumuhilloo ole, niin meikäpoika väsäs sen sit ihan omin kätösin (kirjaimellisesti..)! Kohtuu ylpee fiilis! :D

Ja lahjoja tuli paljon enemmän mitä odotin, mutta niistä lisää myöhemmin! Mä meen jatkaan jouluhengausta. Adios.

<3lla Vilma

1 kommentti:

  1. Kyllähän minä olen aina tiennyt, että osaat noi kokkausjutut . . . mutta vielä imelletty perunalaatikko!!!! kokkiainesta parhaimmillaan!
    Onnittelut Vilmalleni <3

    VastaaPoista