maanantai 13. joulukuuta 2010

Silver star

Taas on palattu normaaliin elämään ja takasin Jenkkilään. Viikonloppu vierähti nopeesti Kanadan Silver Star hiihtokeskuksessa ja oli tosi kiva nähdä meijän piirin vaihtareita parin kuukauden viime näkemisen jälkeen!

Perjantaina klo 9.30 lähdettiin Carterin toimistolta ajeleen kohti pohjosta. Autossa mukana oli Marion (Ranska), Sebastian (Itävalta) ja Oscar (Hollanti). Matka kesti vähän reilu 9 tuntia, mutta me oltiin tyyppien kanssa varauduttu viihdykkeisiin ja pysähdeltiin sopivan monta kertaa vessa- ja kahvitaukoja pitämässä.

Illalla kun päästiin itse pelipaikalle, vietiin kamat nopeesti hotellihuoneeseen ja sen jälkeen mentiin snow tubaileen, eli laskeen mäkee kumirenkailla. Amerikan tyyliin täällä ei tietenkään täytyny kiivetä ite mäkee ylös, vaan homma hoitu hissillä! Välillä käytiin vähän haukkaamassa ruokaa ja takasin laskemaan.

Lauantaina oli Rotary-reissujen normitapaan aikanen herätys about klo 6.30.. Skimbaus kamat päälle ja aamupalan ja välinevuokraamon kautta lasketteluopetukseen. Opetus ei ollu pakollinen, mutta ajateltiin tyttöjen kanssa ottaa se ihan vaan huvin vuoks. Meijän ryhmässä oli vaan tyttöjä, jotka oli ennenkin lasketellu niin saatiin vaan jotain spesiaali niksejä että miten siitä laskemisesta voi tehä vielä hauskempaa ja parempaa! Pisteet siis Paulille Englannista!

Kuuden tunnin laskemisen jälkeen väsynyt porukka valu pikkuhiljaa takasin hotellille ja luvassa oli parin tunnin suihku/rentoilu tauko. Tauon jälkeen oli dinner ja lahjojenvaihto. Paikanpäällä oli ihan oikee joulupukkikin, mutta näin Amerikkalaisittain se oli kotoisin pohjoisnavalta... Taas on mennyt opit mettään näillä kulmilla. Joulupukin jälkeen oli leffailta järjestetty läheiseen rakennukseen, missä oli iso auditorio ja screeni mistä katottiin Knight and day -elokuva.

Kaiken ton rehkimisen jälkeen mentiin koko porukka tyttöjen sviittiin ja meille oli järjestetty pizza party, eli kauhee kasa pizzaa ja limsaa odotti meitä siellä. Eihän me oltu kun just syöty illallinen.. aina mahtuu pizzaa! Illalla Robin tuli häätään pojat niitten omaan sviittin ja tytöt jäi juoruileen omiansa sinne meijän lukaaliin. Mitä nyt muutama jannu tuli klo 1.00 yöllä takasin meijän kämpille hengaan ulkokautta!

Nukuttuja tunteja koko viikonlopulta on säkällä 6, mutta ehtiihän sitä myöhemminkin nukkua! Oli hauska viikonloppu ja koko porukalla odotetaan seuraavaa, joka on helmikuun lopulla ja sinne tulee myös seuraavan vuoden outboundit tästä piiristä! Sounds freaking fun!!

Huomenna on mun PowerPoint esitys Rotary kokouksessa ja äsken vielä sitä viimeistelin.. Vähän kyllä jämää, että miten menee. Toivon myös hartaasti että ne ei kysele vaikeita Suomen politiikka asioista, mutta jos erehtyy kysyyn niin ainahan sen vastauksen voi arpoa..
Wish me luck!!

<3 Vilma

1. mOi Vilma! kuulostipa rennon hauskalta Kanada-turneelta!! Toivottavasti teillä ei pakkaset haittaa ulkoilua - Suomessa ennustetaan jo
    - 30 asteen pakkasia, mutta maisemat on unelmalliset huurteiset. Olethan kurkistellut joulukalenterin luukkuja maltillisesti!? Ei muuta kuin tsemppiä esitykseesi - muistat vain hehkuttaa Suomea huolella !!!!!
    lämmin äippähalaus <3 Vilmalle

2. Jou, oli kyllä hauska reissu, mutta vieläkin vähän väsyttää sen jäljiltä! Täällä on melkein kesäkelit!! Luntakaan ei oo enää ja takkeja ei tarvita ulkona.. Päivä kerrallaan sen kalenterin kanssa! ;) Esityskin meni kohtuu hyvin enkä jännittäny ees pahasti!!