perjantai 3. joulukuuta 2010

Best I've EVER had!

KIITOS! <3

Sain tänään paketteja oikein kaksin kappalein, ja varsinkin se joulukalenteri... en voi edes sanoin kuvailla kuinka ihana se oli!! Mietin heti, että se on paras lahja, minkä oon koskaan saanu! Ihan mieletön. En olis edes osannu toivoo mitään tollasta ja nyt en taas enää halua toivoo mitään muuta kun tollasia! Pientä sneak peakkia oli pakko tehä, mutta vaan pientä!



Oli varmasti iso väsääminen kaikissa niissä pienissää bokseissa ja nitten koristeluissa! Sisältöä innolla odottaen! ;) Sainkin heti kerralla avata kolme laatikkoa. Ekasta ilmestyi dollarin seteli ja isin viesti: käytä säästeliäästi! TIETENKIN! Tokasta luukusta tuli Lapen a.k.a Laaskosen Ystävä-aakkoset! <3 Ihan parhautta!! Se hetki kun sitä luin, oli aika moista vesinaurua ja kaikkee siltä väliltä. Kolmos boksista tulikin sitten pinqu lakunappeja tai whatsoever. Nannaa! Kovalla tohinalla venailen jo seuraavien päivien ylläri pylläreitä!


Tuolla näkyy vähän kuvaa niistä The aakkosista! (:


Avasin kuitenkin jo Nooran kirjeen, koska en huomannut, et se kuulu päivälle numero 11, mutta mitä pienistä.. Kiitos Noora!! :) Avasin myös Eiran ja Kaken kirjeen, koska en oo ihan varma, että kuuluko se joulukalenteriin.. Sain myös Eiralta ja Kakelta vähän joulurahaa! ;) Kiitos siitäkin!



Nooran kirjettä! :P
 

Sitten siihen toiseen pakettiin, mikä on ollut postissa jo muutaman päivän verran. Sieltä paljastu joulupaketteja kaksin kappalein. SUOMI-paita!! Se oli niin toivottu, ja kääreestä kuoriutu JUST eikä melkein se oikea ja oli just sopivakin! Kiitos Sippe-täti ja pesue! Noitten lisäks siellä oli vielä, Fazerin suklaata (vihdoin, 3kuukauden anelun jälkeen), Lakritsalia, tikkari, hapankorppua, heijastin, lehtiä ja läkerollia. Ainakin.


Nyt alkaa se nolo osuus.. Mullahan on tunnetusti (tunnetusti ja tunnetusti) huono itsekuri, mutta tänään se oli huipussaan.. Mä avasin mun Suomesta saadut joululahjat!! :D Olin vähän paniikissa heti sen tehtyäni, mutta mun oli pakko.. Himotti niin kovasti! Voin vaikka paketoida ne uusiks sitten joulupäivää varten, tai jotain. Näin käy joskus? Eh.. No paketeista kuoriutui seuraavaa: Mummon kutomat pinkit (ofc) tumput ja villasukat! Ne on ihanat! Sitten toinen paketti sisälsi pari Ginan pitkähihasta, ympyrähuivin ja kirjan!! Sekin oli ihan toiveiden mukanen! ;P

Sain myös äitiltä ohjekirjeen joulukalenteria varten ja samassa kuoressa tuli kesällä otettu "perhepotretti", kuva musta ja Idasta sekä mun lapsikuva joka oli alunperin mun rippijuhlakutsuissa!


Noi paketit piristi mieltä niiin paljon, että ei mitään rajaa. Jos mulle olis annettu valita New Yorkin matka ja noi paketit, niin paketit olis ottanu ihan 6-0 voiton!! Vielä kerran iso kiitos ja märkä pusu kaikille!! <3

Ps. Äiti saanhan joka kuukausi samanlaisen kalenterin, saanhan!! ;D

<3lla Vimpe

6 kommenttia:

  1. kaikki askartelu-energia meni sun kalenterin väsäämiseen ja nyt joulukortteja ei oo edes alotettu! joten jos sä vaikka väsäisit ne siellä ja sit laittaisit porukoille menee? ;)

    äiti

    ihana kuulla että tykkäsit yllätyksestä! tosin pieni miinus tosta pakettien avaamisesta! vimpe perkele :DD jotenki kyllä arvasin et teet noin. hihi. ps. oli kohtuu säätöö kalenterin tekeminen plus mun ja isin piti väsätä se laatikko omin kätösin :D noo pikku vikoja, mitä me nyt ei sun eteen tehtäis <3 odotellaan tietoja uudesta perheestä :)

    OHJE: tästä eteenpäin avaat ne luukut jotka kuuluu avata! kysyt vaikka host mamalta mikä päivä on, jos itellä on epäselvyyttä ;)

    keep in touch <3

    ida plus muut

    VastaaPoista
  2. thänkgod tossei näy noitte aakkosten tekstit ton selvemmi :DD miks mun kirje ei oo ihan noin hieno ku nooran?:( :D mä olin iha varma et avaat jokaise luukun heti ku saat ton käsiis :D

    VastaaPoista
  3. Muista Wimbe thermokraapimus isin pikku mussukka käyttää toi dollari säästeliäästi sillä se on ainut lahja jonka saat minulta. Tuon sit huhtikuussa yhden lisää loppu ajaksi. ;) tuskin maltan odottaa et pääsen JÄLLEEN amerikan yhdysvaltoihin tapaamaan Sinua ja perhettäsi.
    kuuluillaan isi

    VastaaPoista
  4. Juu meikkis väsää joulukortit! heh. Ei oo sit mitään laatu takuita! :D

    No mut toisaalta, tiesin jo et mitä niissä paketeissä oli joten ei se haittaa. Ja avaan päiväkerrallaan joo!

    Lape: otin tahallani kuvan sillee et ne ei näkyis, olis ollu tarkempikin kuva mut en halunnu et siitä sais paremmin selvää ja ehkä ihan hyvä vaan kaikkien kannalta! :D
    Ja oon edelleen onnellinen et mun hostit ei osaa suomee! Ja noi kaikki oli ihan tasavertasesti yhtä hienoja!

    Joo iskä, mä säästelen tota hartaasti. Onneks sentään Käppäläiset oli anteliaampia ja anto 10 dollaria sun yhen dollarin lisäks ;)

    Kuuluillaan!

    VastaaPoista
  5. tajuiks sä muuten lukee ton meidän kuvan toisen puolen? :D

    ida

    VastaaPoista
  6. taisin mä tajuta :D voin kyl varmuudeks tsekkaa vielä uusiks.

    -V

    VastaaPoista