tiistai 21. joulukuuta 2010

Little christmas party..

...with my Rotarians.

Uu, tätä päivää oon odottanu koko reissuni ajan, sillä vihdoin pääsi laittautuun oikeen kunnolla! Mekko niskaan, nahkarotsi olalle ja korkkarit jalkaan. Se oli tän illan pikkujoulujen pukukoodi meikäläisellä.

Illan ohjelmaan kuului, ruokaa (jotain niin epäjouluista että..), joululauluja ja tietysti joulupukki Suomesta.. vai Alaskasta, eiku mistä se olikaan? Who knows? Ja eihän se joulupukki ole mitään ilman lahjoja, right? Joten eikun lahjat jakoon. Pukilla oli lista meijän klubin jäsenistä ja se kerto jonkun pienen tarinan/ asian kyseiseen henkilöön liittyen, ja anto sitten lahjan. Ne lahjat nyt ei ollut mitenkään maailman käytännöllisimpiä, mutta toi on arkipäivää meijän kokouksessa, ettei siellä oteta asioita turhan vakavasti.

Yks klubin naisista pyydettiin sinne eteen ja sille annettiin lahjaks Sarah Palinin kuva, koska kyseinen leidi on kotoisin Alaskasta. Kolmantena tulikin sitten Salmisen vuoro, ja en edes aluks tajunnu kun joulupukki mun nimen sano! haha. Sen uumoilun jälkeen kipitin sinne koko yleisön etten ja sitten alko se hauskuus. Joulupukki muisteli mun viime viikkoista PowerPoint esitystä, missä kerroin, että Joulupukki asuu luonnollisesti Suomessa. Sitten päädyttiin siihen johtopäätökseen, että jos kerta joulupukki asuu Suomessa, niin kaikkien suomalaisten on oltava joulupukin jälkeläisiä, eli tonttuja! Loogista, kyllä. No tosta koko tarinasta johtuen, sain lahjaksi söpöt punaiset tonttukengät, täytyyhän jokaisella tontulla tossut olla. Ja taas mulle naurettiin! How hard it's to be from Finland?


Oltiinkin jo kohtuu loppuvaiheilla koko kokousta/pikkujouluja, niin taas mua vietiin ja mut pyydettiin sinne eteen! Tälläkään kertaa en tajunnu sitä ite, vaan mun pöytäseurue patisti mut sinne! Nyt lahjojana olikin klubin presidentti Jill ja sain kaks kirjekuorta, joissa molemmissa oli 50 dollarin lahjakortit Macy's tavarataloon! Alennusmyynnit täältä tullaan! Toinen lahjakorteista oli mun klubilta, mutta toinen oli nimetön. Luulisin vahvasti, että se oli Jilliltä iteltä, koska se ei suostunu paljastaan antajaa.. Voi näitä ihmisiä täällä! :)

Joulun toivotusten ja kuulumisien vaihtojen jälkeen, lähettiin Amyn kanssa kotiin kun muut jäi vielä hengaileen party mestoille. Heti kun päästiin autoon ja sain iskettyä pyllyn penkkiin, niin Amy sano: "Huomasin, että noi ihmiset todella tykkää susta, sä oot niin kultainen tyttö!" Kyllä taas lämmitti mieltä! :) Ja taitaahan ne aika lailla diggailla mua.. oonhan mä kohtuu kiva! ;P

Huomenna meen tekeen jouluostokset ja nään myös ekaa kertaa Jenkki-isosiskooni! See ya!

<3lla Vilma



5 kommenttia:

  1. Taidat olla Hilma turhan vaatimaton !!! Olet mahdottoman kiva tapaus - näin äidin mielestä ainakin ;) hulvattoman söpöset joulutonttutöppöset ! <3

    VastaaPoista
  2. oih sulin noille tossuille! <3 :D ja rakastan tota vikaa kappaletta, oothan sä "iha jees" ;) <3:llä. lapesi

    VastaaPoista
  3. Hyvä Vilma!!, sä olet sulattanut niiden sydämet! Luonnollisuus on lahja, ole siitä ylpeä. Se nimittäin pelastaa monessa tilanteessa! Jenkit vaan ei taida olla siinä luonnollisuudessa kovin vahvoilla, toisin kuin te Kaapelinkulman kasvatit...
    Täältä kotikulmilta lähtee sinulle mielettömän paljon ihanan joulun toivotuksia. Eipä vissiin ole tänä vuonna sun joulupöydässä lanttu-, peruna-, eikä muutakaan looraa. Mitähän lie tarjoilevat niiden tilalla? Mielenkiinnolla odotan analyysiä jouluruuista. Jatkahan samalla hyväksi havaitsemallasi linjalla eli be nice and sweet!
    Love Tarja
    ps. Esalta myös kovasti jouluterveisiä

    VastaaPoista
  4. No oonhan mä aika kiva niin! ;D

    Ja et uskokaan Tarja, mutta mä lupauduin väsäämään perunalooraa ja joulutorttuja!! Saa nähdä mitä siitäkin tulee! Mun onneks tää perhe ei ainakaa tiedä miltä niitten pitäis maistua, niin ne ei voi tietää menikö koko ruoat pieleen vai ei. Terveisiä takasin! :)

    VastaaPoista
  5. Lape; olenhan mä kohtuu kiva! ;D Vai onks sulla jotain ylistäviä sanoja mulle? innolla odottaen.

    VastaaPoista