keskiviikko 29. joulukuuta 2010

Jouluja

Pikkuhiljaa vois tosiaan siitä joulustakin kirjotella! Mutta voin onneks vedota siihen, että on ollut aikamoista kiirettä tää ja viime viikko kun on ollut noi vanhemmat sisarukset riepottamassa ja viihdyttämässä! :) EN valita!!

Täällä juhlitaan joulua siis 25. päivä. Aamulla herättiin about ysin maissa (mikä on makosampi aika herätä kuin Suomessa totuttu jouluherääminen klo 7!! I like.) ja rynnättiin heti kaikkia lapset (ikähaarukka 15-22) kurkkaamaan että mitä niihin sukkiin, jotka roikkuu takan reunalla, on tipahdellu yön aikana! Siellähän oli vaikka mitä ja meikkis oli saanu jopa oman pinkin sukan!

Sukkien ja aamupalan jälkeen alettiinkin purkaa isoo lahjavuorta kuusen alta Tayn kanssa ja jaettiin jokaiselle omansa. Sitten kun oli lahjakasat nenän eessä, niin vuorotellen niitä availtiin ja ihasteltiin. Täällä on myös se tapa, että kirjotetaan lahjan saajan lisäks lahjan antaja (mitä mä en tietty muistanu tehä..). Mutta kerroin näille, että me ei laiteta antajan nimee paketteihin, niin ne innostu siitä tosi paljon ja lupas tehä samanlaisen secret gifts -jutun ens vuonna!

Amy, Jenny ja muori

Mun lahjakasa


Kaikki muksut sai lahjaks viltit, tosin noi alkuperäset Kleinin lapset sai jonkun tädin omatekemät ja mä sain Macy's version. Yhtä hyviä kaikki.. Yhteiskuvahan oli siis pakko ottaa ja tällä erää en ihan edustanu! :D vähän on unihiekkaa silmissä tai jotain vastaavaa.


Lahjojen jälkeen muut pääsi heittään relax moden päälle paitsi mä. Aloin puuhasteleen mun menestys perunalaatikkoo loppuun ja alotteleen joulutorttujen tekoo. Ilman sovelluksiahan noitakaan en tehny, mutta samapa tuo, koska onnistuin jokatapauksessa!

Heti kun olin saanu työhien pyyhittyä pois otsalta alettiinkin vaatteidenvaihdon jälkeen syömään. Olin niiiiin ilonen, että tyypit tykkäs mun perunaloorasta! Amykin halus ohjeen, että se voi kokeilla sitä ite vielä joskus. Ihmiset ei paljon harrasta mitään erityisempiä jouluruokaperinteitä, tai ainakaan ne ihmiset joilta oon kyselly. Me syötiin kinkkua, perunalaatikkoo, "sämpylöitä", parsakaali-juusto-riisi-mössöö joka oli naminamia, ja oli siinä pöydässä vielä jotain mitä en vissiin muista. Jälkkärinä oli joulutorttuja, hillosilmiä ja marjapiirakkaa.

Tony, Jenny, Taylor, Spencer, Joan-mummo ja Amy

Älkää huoliko, se on vain hiilihapotettua omenamehua! ;)

Loppuilta meni sen kummempia kaavoja seuraamatta ja kotona hengaillessa. Taidettiin me jotain lauta-/korttipelejänkin pelata ja olin taas aika hyvä!

Loppuun vielä joululahjalistaa:
  • hiustenkuivaaja
  • hopeinen sormus
  • viltti
  • rahaa
  • lahjakortteja (Macy's, Starbucks, iTunes, Borders..)
  • kirja
  • seinäkalenteri
  • karkkia
  • paita
  • huivi
  • kaulakoru (johon voin Jennyn sanojen mukaan laittaa sen ja Taylorin kuvan sisään!)
  • sukkia ja töppöset
  • dvd
  • ja ehkä jotain muuta?
PLUS Suomesta saatu paketti, joka sisälsi mm. paitoja, karkkia, mummon tekemät villasukat + tumput, ja se mieletön joulukalenteri, missä oli paljon kirjeitä ja viimeisenä hopeinen rannekoru!! <3 ihan huippu lahjoja kaikki.

Ton listan perusteella oon ollu tosi kiltti!!

Loppulomasta ja lomatekemisistä kirjotan erikseen, ettei tuu metritekstiä tästä.

<3lla Vilma



4 kommenttia:

  1. Olipa mukava päästä fiilistelemään teidän joulutunnelmaa kuvien kanssa. Muista jatkossakin tallentaa kameralla runsaasti ihania muistoja !!
    Riemukasta loppuvuotta ja uutta potkua vuodelle 2011 ! <3 s <3

    VastaaPoista
  2. ihana toi vilttikuva :D (ps. kuka se vasemmalta reunimmainen on?) hihi.

    ida

    VastaaPoista
  3. olipa kiva nähä kuvaa noista tyypeistä :) mutta paras joululahjahan on vielä saamatta ;) kohta postiin, parempi myöhään kun milloinkaan :D t.lape

    VastaaPoista
  4. Joo, yritän aina mahdollisimman paljon kuvailla juttuja, mutta joskus unohtuu! :(

    Ida, joo todella söpö kuva :D mä ainakin edustan.. Se on Ryan, Jennyn poikaystävä.

    Lape nyt on odotukset korkeella!! :D

    VastaaPoista