torstai 30. joulukuuta 2010

Rather busy than homesick

Joululomalla oon ollut enemmän ja vähemmän kiireinen ja suurin syy on se, että noi mun vanhemmat sisarukset Jenny ja Taylor tuli kotiin collegesta. Ne on vienyt mua moniin paikkoihin ja varmistanu, ettei mulle tuu yhtäkään tylsää hetkeä.

Oon kattonu tällä joululomalla luultavasti ennätysmäärän leffoja! Sekä kotona, että teatterissa. Taylorin tyttöystävä Katie anto meille lainaan sellasen järkyttävän ison kassillisen leffoja. Niitä ollaan lähinnä Tayn kanssa katteltu läpi ja mikäs sen mukavampaa.
Kävin myös leffateatterissa joulua edeltävänä torstaina ja perjantaina. Torstaina kävin Camillan kanssa kattomassa Little Fockers ja perjantaina Moniquen ja tyttöjen kanssa Tangled. Eilen oltiin isolla lössillä kattomassa joku kunnon old school cowboy elokuva.. Mun kommentti on, että se oli ihan okei. Päätelkää te siis leffan viihdyttävyys!

Viikko ennen joulua, lauantaina oltiin Tonyn, Taylorin ja Ryanin (Jennyn poikaystävä) kanssa ampumassa sellasia lentäviä kiekkoja! En oo varma kerroinko tästä jo, mutta tossa se on nyt uusiks.

Jonain iltana Spencer pyysi muutaman kaverinsa meille viettään leffailtaa ja mä tietenkin liityin joukkoon ja hauskaa oli! Katteltiin tyttöleffoja ja haettiin huoltsikalta jätskiä.

Tällä viikollakin on ehtinyt jo tapahtuun vaikka ties mitä. Sunnuntaina herättiinkin sitten jo ihan tuskastuttavan aikasin, heti kuuden jälkeen ja lähdettiin lasketteleen. Laskettiin koko päivä kovassa tuulessa ja lumisateessa, jonka jälkeen sauna olis tehny enemmän kun hyvää, mutta minkäs teet kun ei nää tajua hyvän päälle!
Toissa iltana (kai?) Taylorin ja Jennyn kaveri pyysi meitä peli-iltaan pelaileen lautapelejä ja Wiitä. Meitsi loisti Battle of sexes -pelissä, Olympia renkaisiin liittyvässä kysymyksessä! Tunsin itteni niin jumalaks.. :D Loppu illasta pelattiin Wii Sportsia ja siinä en sit loistanukaan niin kirkkaasti, mutta otetaan huomioon, että se oli mun eka Wii kokemus.
Eilen oltiin Tayn, Jennyn, Ryanin, Katien ja parin muun kanssa lumikenkäilemässä. Seura oli hauskaa ja maisemat upeita, mutta kyllä ne vuorenrinteet tuntu välillä vähän ylitsepääsemättömiltä.. Muutamien hengästyskuolemien jälkeen istuttiin alas ja syötiin eväät ja eikun patikoimaan takasin! Rankkaahan se oli aika ajoin, mutta mitä sitten, niin on elämäkin!

Katie, Kayla, Jenny ja Taylor

Adam ja Ryan


Adam, Kayla, Ryan, Jenny, Katie ja Taylor

Tänään (torstaina) vietetään Spencerin synttäreitä ja mennään illalla ehkä mahdollisesti keilaamaan. Perjantaina on luvassa taas laskettelua, mutta illan suunnitelmista en vielä tiedä, sen näkee sitten.

Oli kyllä parasta ikinä, että olin näin kiireinen, koska jos olis ollut tylsiä hetkiä, olis varmasti ollut myös ikävä Suomeen! Nyt jouluna en ihan aikuisten oikeesti ikävöinyt yhtään, mutta se on vaan hyvä! :P

<3lla Vimpe

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti